Problém s prihlásením

Pri prihlasovaní sa vyskytujú problémy

Nemôžete sa prihlásiť do svojho účtu v našom obchode?nižšie nájdete zoznam najčastejších príčin problémov s prihlásením a osvedčené spôsoby ich riešenia. Všetky tipy sú opísané zrozumiteľným jazykom a sú určené netechnickým osobám. Ak sa vám aj napriek dodržiavaniu týchto rád stále nedarí získať prístup k vášmu účtu, kontaktujte nás - radi vám pomôžeme.

 

1. Najčastejšie príčiny problémov s prihlásením

  • Správa "Neplatný e-mail alebo heslo"
    Možný preklep v prihlasovacom mene alebo hesle, povolené Caps Lock alebo nastaviť iné rozloženie klávesnice (napr. ENG namiesto PL).

  • Žiadny e-mail s odkazom na prihlásenie / zmenu hesla
    E-mail môže byť v profile nesprávny, správa mohla skončiť v priečinku Spam alebo Ponuky, a spamový filter mohol zablokovať korešpondenciu z domény @sellbest.sk.

  • Konto zablokované po niekoľkých pokusoch o prihlásenie
    Bezpečnostný systém dočasne zablokoval možnosť vykonať prihlásenie z dôvodu príliš veľkého počtu neúspešných pokusov o prihlásenie.

  • Žiadny 2FA (binárny) kód
    SMS kód môže byť oneskorený (slabé pokrytie) a autentifikačná aplikácia môže mať nesynchronizované načasovanie.

  • Načítanie prihlasovacej stránky trvá veľmi dlho alebo sa zobrazí chyba 500/503
    Môže prebiehať údržba alebo môže byť problém so súbormi cookie/vyrovnávacou pamäťou vo vašom prehliadači. Niekedy je na vine aj pripojenie VPN alebo proxy servera.

  • Správa "Vaša e-mailová adresa nebola potvrdená"
    Registrácia dokončená, ale aktivačný odkaz nebol kliknutý alebo vypršal (po 24 hodinách).

 

2. Rýchle riešenia krok za krokom

2.1 Skontrolujte prihlasovacie údaje

  1. Vypnúť Caps Lock a uistite sa, že klávesnica funguje v poľštine.

  2. Skopírujte prihlasovacie meno z predchádzajúcej správy od nás (napr. z potvrdenia objednávky) a vložte ho do e-mailového poľa, aby ste sa vyhli preklepom.

2.2 Obnovenie hesla

  1. Na prihlasovacej stránke kliknite na "Nepamätám si svoje heslo".

  2. Zadajte e-mailovú adresu priradenú k vášmu kontu a kliknite na "Odoslať odkaz".

  3. Skontrolujte svoju poštovú schránku (aj Spam/ponuky) a nájdite správu od no-reply@sellbest.sk.

  4. Do 60 minút prejdite na odkaz a nastavte nové silné heslo (min.8 znakov, veľké a malé písmená, číslice, špeciálny znak).

Tip: ak správa nedorazí, pridajte doménu sellbest.sk do zoznamu dôveryhodných odosielateľov alebo skúste použiť alternatívnu adresu priradenú k vášmu kontu.

2.3 Počkajte na bezpečnostný zámok

Po mnohých neúspešných pokusoch o prihlásenie je konto dočasne zablokované. Po jednej hodine to skúste znova alebo použite resetovanie hesla.

2.4 Riešenie problémov s dvojfaktorovým overovaním (2FA)

  1. Kontrola pokrytia telefónu (pre kódy SMS) alebo správneho času zariadenia (pre aplikáciu TOTP).

  2. Požiadajte o nový kód.

  3. Používajte jednorazové záložné kódy, uložené offline počas aktivácie 2FA.

  4. Ak problém pretrváva, kontaktujte nás, aby sme dočasne deaktivovali 2FA (po overení totožnosti).

2.5 Skontrolujte prehliadač a pripojenie

  • Vymazanie vyrovnávacej pamäte a súborov cookie alebo zapnutie režimu inkognito.

  • Zakázanie doplnkov blokujúcich skripty (AdBlock, NoScript).

  • Vyskúšajte iný prehliadač alebo zariadenie.

  • Zakázanie sietí VPN/proxy, ktoré môžu byť blokované bezpečnostným systémom.

  • Kontrola technickej práce. V takom prípade by sa na domovskej stránke mala objaviť jasná správa, že.

2.6 Potvrdenie e-mailovej adresy

Ak sa zobrazí správa o nepotvrdenej adrese, kliknite na "Opätovné odoslanie aktivačného odkazu" a použite nové prepojenie (platné 24 hodín).

 

3. Kontakt so zákazníckym servisom

Ak sa napriek všetkým krokom stále nemôžete prihlásiť alebo máte podozrenie, že vaše konto bolo zneužité, kontaktujte nás:

  • Horúca linka - zavolajte na číslo +48 456 455 010 (Po-Pia. 8:00-16:00). Pripravte si meno, e-mailovú adresu účtu a stručný opis problému.

  • E-mail - napíšte na kontakt@sellbest.pl (otvorené 24/7, odpovedáme max. do 24 hodín v pracovných dňoch). Uveďte snímky obrazovky so správami a presný čas výskytu chyby.

  • Kontaktný formulár - Prejsť na Kontakt, uveďte číslo svojej poslednej objednávky (ak existuje) a popíšte, čo sa stane, keď sa pokúsite prihlásiť.

 

4. Sú vaše údaje v bezpečí?

  • Heslá ukladáme len do v zašifrovanej forme - nie sú čitateľné ani pre našich správcov.

  • Všetky pripojenia sú zabezpečené prostredníctvom HTTPS.

  • Účty sú chránené inteligentným systémom, ktorý monitoruje neobvyklú aktivitu a po podozrivých pokusoch o prihlásenie ich automaticky zablokuje.

  • Nikdy nežiadame o heslo alebo SMS kódy prostredníctvom e-mailu, telefónu alebo sociálnych médií.

 

5. Osvedčené postupy do budúcnosti

  • Použite správcu hesiel, vytvárať a ukladať silné a jedinečné heslá.

  • Povolenie stránky dvojfaktorové overovanie (2FA) - ďalšia úroveň zabezpečenia účinne chráni vaše konto.

  • Pravidelne aktualizujte svoj prehliadač a operačný systém, využívať najnovšie bezpečnostné funkcie.

  • Nezdieľajte prihlasovacie údaje nikomu a neukladajte heslá do nešifrovaných súborov.

 

Potrebujete viac pomoci?

Kontaktujte nás prostredníctvom niektorého z vyššie uvedených kanálov - sme tu, aby sme vám poskytli bezproblémový a bezpečný prístup k vášmu účtu.

pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel