Strata prístupu k vášmu účtu

Stratil som prístup k svojmu účtu alebo mám podozrenie, že ho prevzal niekto iný

Bezpečnosť vášho účtu je našou najvyššou prioritou. Ak sa nemôžete prihlásiť alebo máte podozrenie, že niekto iný získal prístup k vášmu účtu u nás, zachovajte pokoj - nižšie vysvetľujeme, čo môže byť príčinou a aké kroky by ste mali urobiť.

Možné dôvody straty prístupu k vášmu kontu

  • Zabudli ste heslo alebo prihlasovacie meno: Najčastejšia situácia. Ak ste nesprávne zadali svoje prihlasovacie údaje alebo ste zabudli heslo, systém môže po niekoľkých neúspešných pokusoch zablokovať prístup.

  • Chyba prihlásenia: Uistite sa, že ste zadali správnu e-mailovú adresu a heslo, pričom zohľadnite rozlišovanie veľkých a malých písmen a všetky špeciálne znaky.

  • Zablokovaný účet z dôvodu podozrivej aktivity: Ak systém zistí nezvyčajné prihlásenia (napr. z iných krajín, z viacerých zariadení), účet môže byť dočasne zablokovaný, aby sa ochránili.

  • Neoprávnený prístup: Ak si všimnete aktivitu, ktorú nepoznáte (napr. zmena doručovacej adresy, nová objednávka, e-mail s informáciami o zmene hesla), existuje riziko, že váš účet prevzala neoprávnená osoba.

 

Dostali ste podozrivú správu? Bojíte sa, že by ste mohli stratiť prístup k svojmu účtu?

Prečítajte si našu stránku pomoci o podozrivých e-mailoch a tzv. phishingových kampaniach
Pomoc > Dostal som podozrivú správu

 

Čo robiť, ak sa nemôžete prihlásiť?

1. Použite možnosť "Nepamätám si svoje heslo"

Ak ste zabudli heslo alebo sa nemôžete prihlásiť, prejdite na prihlasovaciu stránku a kliknite na možnosť "Zabudli ste heslo". Zadajte svoju e-mailovú adresu priradenú k vášmu kontu a my vám pošleme e-mail s odkazom na nastavenie nového hesla.

Pozor: Ak do niekoľkých minút správu nedostanete, skontrolujte priečinky "Spam" a "Ponuky" v e-mailovej schránke. Odkaz na zmenu hesla je platný len na obmedzený čas.

Čo robiť, ak máte podozrenie, že váš účet prevzala iná osoba?

Ak máte dôvod domnievať sa, že sa do vášho konta prihlásila neoprávnená osoba, okamžite vykonajte nasledujúce kroky:

1. Okamžité obnovenie hesla

  • Ak máte stále prístup k svojmu účtu - zmeňte si heslo ihneď po prihlásení.

  • Ak sa už nemôžete prihlásiť - použite možnosť "Zabudnuté heslo" a nastavte nové silné heslo.

  • Uistite sa, že nové heslo sa líši od predchádzajúceho a že sa nepoužíva na iných stránkach.

2. Zabezpečte svoju e-mailovú adresu

Prístup k vášmu kontu obchodu je prepojený s vašou e-mailovou schránkou. Ak niekto získal prístup k vášmu e-mailu, môže tiež prevziať kontrolu nad vaším účtom.

  • Zmena e-mailového hesla.

  • Povolenie dvojfaktorového overovania (ak poskytovateľ pošty túto možnosť ponúka).

  • Kontrola nedávnej aktivity a nastavenia preposielania v e-maile.

3. Kontaktujte zákaznícky servis

Ak nemôžete získať prístup k svojmu účtu alebo si všimnete podozrivú aktivitu (napr. objednávky, ktoré ste nezadali), okamžite kontaktujte naše bezpečnostné oddelenie:

  • kontakt@sellbest.pl

  • Horúca linka: +48 456 455 010 (Po-Pia. na adrese. 8:00-16:00)

  • Kontaktný formulár: k dispozícii na Kontakt

Vo svojej správe uveďte:

  • Názov

  • E-mailová adresa priradená k vášmu kontu

  • Opis problému (napr. žiadny prístup, neoprávnené objednávky)

  • Číslo poslednej známej objednávky (ak sa uplatňuje)

 

Ako chránime váš účet?

  • Heslá neukladáme vo verejnej podobe. Náš systém používa šifrovanie hesiel v súlade s najlepšími bezpečnostnými postupmi.

  • V e-mailoch ani textových správach nežiadame o heslá. Nikdy neposielame správy, v ktorých by sme žiadali vaše prihlasovacie údaje.

  • Neposielame prihlasovacie odkazy mimo oficiálnej webovej stránky obchodu. Všetky činnosti na stránke vykonávate vy: www.sellbest.sk

 

Ako môžete zabezpečiť bezpečnosť svojho účtu?

  • Použite silné a jedinečné heslo - pokiaľ možno vrátane veľkých a malých písmen, číslic a špeciálnych znakov.

  • Nezdieľajte prihlasovacie údaje komukoľvek, dokonca aj rodinným príslušníkom.

  • Pravidelne zmeniť heslo (napr. každých 3-6 mesiacov).

  • Neprihlasujte sa do svojho konta na na verejných alebo nezabezpečených zariadeniach.

  • Vyhnite sa klikaniu na odkazy v podozrivých e-mailoch alebo textových správach.

 

Sú moje osobné údaje zabezpečené?

Ak máte podozrenie, že váš účet bol zneužitý, ale nezaznamenáte žiadne neoprávnené príkazy alebo zmeny údajov, pravdepodobne nedošlo k porušeniu ochrany údajov. Napriek tomu sa oplatí byť opatrný a incident nahlásiť.

Ak sa potvrdí, že účet bol prevzatý, podnikneme všetky kroky na:

  • zablokovať ďalší neoprávnený prístup,

  • zabezpečte svoje údaje,

  • vrátite si plnú kontrolu nad svojím účtom.

 

Máte nejaké ďalšie otázky??

Náš tím pre bezpečnosť a zákaznícky servis je tu, aby vám pomohol. Nahlásiť nám akýkoľvek incident - aj keď si nie ste istí, či bol váš účet napadnutý.

kontakt@sellbest.pl
+48 456 455 010
Kontaktný formulár k dispozícii na Kontakt

 

Nezabudnite - rýchla reakcia môže zabrániť neoprávnenej aktivite na vašom účte. Sme tu, aby sme vám pomohli.

pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel